We-Care

Service

Aanbod We care

Al 45 jaar stellen Incrius en zijn medewerkers alles in het werk om jou en je onderneming optimaal te ondersteunen. In essentie hebben wij in die 45 jaar niets gewijzigd aan onze klantenaanpak. Als ‘sparringpartner’ gaan we nog steeds samen met jou op zoek naar geschikte oplossingen. Na implementatie van de best passende oplossing(en), zorgen we er niet alleen voor dat deze ‘blijft’ werken, maar ook dat jij en je medewerkers er optimaal mee ‘kunnen’ werken.

De focus van onze dienstverlening is dan ook al jarenlang opgebouwd vanuit drie aspecten:

  • Analyse en advies

  • Implementatie

  • Onderhoud en training

Maar we zouden naïef zijn als we de razendsnelle evolutie op vlak van ICT, in het bijzonder het laatste decennium, tot deze drie aspecten zouden herleiden en vereenvoudigen. Want wat een evolutie maken we door. Denk bijvoorbeeld aan de opkomst van, en intussen niet meer weg te denken, cloud computing, waardoor veelal de business in plaats van de ICT afdeling beslist welke oplossing al dan niet wordt gekozen. Maar ook aan de opmars van handige samenwerkingsplatformen zoals Microsoft 365, de doorbraak van VOIP waardoor informatica en telecommunicatie voortaan één wereld zijn en als laatste de exponentiële toename van cybercriminaliteit.

Niet alleen de opkomst maar vooral de snelheid waarmee deze ontwikkelingen zich manifesteren zorgen ervoor dat het geen sinecure meer is om alle tendensen op te volgen. ICT-afdelingen, als die al intern aanwezig zijn, staan voor de moeilijke uitdaging om de verschillende trends bij te houden, te evalueren, te implementeren, te onderhouden en ze te laten evolueren in hun eigen omgeving, zodat ze niet achterop raken. Bovendien zorgt de toegenomen cybercriminaliteit ervoor dat aanzienlijke ICT-budgetten nu naar de bestrijding ervan (moeten) gaan.

Reden genoeg voor Incrius om opnieuw na te denken over welke dienstverlening nu het best bij de noden en wensen van (het merendeel van) onze klanten past. Uiteraard zorgt Incrius er, onder deskundige leiding van Kris Walraevens, voor dat zij alle tendensen van de laatste jaren op de voet volgen en daarmee ook de best-passende oplossingen kunnen voorstellen en realiseren. Tóch leefde het gevoel dat er iets ontbrak aan onze dienstverlening. Om een ‘echte’ sparringpartner te kunnen zijn, was er meer nodig.

Vanuit die gedachte hebben we onze gloednieuwe “We-Care service” in het leven geroepen. Alle elementen waarvoor je Incrius al kende en waardeerde, blijven uiteraard behouden. Maar we voegen daar graag nog een aantal elementen, die we vooraf telkens samen met jou in detail doornemen, aan toe. De klemtoon ligt hierbij op proactiviteit en preventie, maar ook strategische begeleiding wordt niet uit het oog verloren.

Tijdens een verkennend gesprek overlopen we grondig je bestaande (ICT-)situatie, waarna we een voorstel uitwerken dat zowel voor ons als voor jou goed voelt. Want jouw gemoedsrust staat voorop. Wij geloven dat een lange termijnrelatie voor beide partijen de meest constructieve aanpak is.

Wat er tijdens zo’n gesprek aan bod kan komen? We doen een high-level intake van de huidige IT-infrastructuur en de gebruikers en maken een requirement analyse van de verwachte support en maintenance. Daarnaast geven we een overzicht van onze Guard+ -oplossingen, die je kan inzetten voor het monitoren en optimaliseren van je IT-Infrastructuur in functie van beveiliging en bedrijfszekerheid. Ook de verwachte kost van deze service komt aan bod, in combinatie met de mogelijke facturatiemethodes. Hiervoor bieden we op dit moment drie mogelijkheden aan: in regie, via voorafbetalingen (Credit Care) of via een vast maandelijks tarief.  

De eerste lovende reacties op deze nieuwe manier van werken, die we van klanten mochten ontvangen, zijn voor Incrius een bevestiging dat deze “We-Care service” een schot in de roos is.

Ben je benieuwd naar wat het voor jou kan betekenen?

Neem dan contact met ons op en maak dieper kennis met onze “We-Care service”